Příklady z praxe

Pomáhám jednotlivcům i firmám zefektivnit pracovní procesy a práci s časem
Domluvit schůzku

Efektivní cesta

Aktivní řízení projektů a cash flow pod kontrolou

Jako každá společnost jsme řešili několik problémů, zejména jak sladit práci externích spolupracovníků na dálku. Testovali jsme několik aplikací, ale žádná nesplňovala všechny požadavky (jednoduchost, přehlednost, sledování času práce, třídění úkolů pod různé projekty, diskuse, poznámky, apod.).

Nakonce jsme narazili na Freelo. A zjistili jsme, že máme po problému. Freelo jsme si osvojili velmi rychle a používáme ho již několik let. Nic nám v něm nechybí a velkou výhodou je čeština, což u zahraničních aplikací byl problém. Jsme také rádi, že je aplikace stále vyvíjena a je aktivně reagováno na naše podněty.

Další aplikací, která nám pomohla, zejména v oblasti cash flow je vyfakturuj.cz. Už neřešíme upomínky na neuhrazené faktury, systém je posílá za nás. Máme přehled jak v příjmech, tak v nákladech a firemní peníze můžeme aktivně řídit. Hlavně vše na pár kliknutí zašleme účetní.

Tyto dvě apky používáme dlouhodobě a za tu dobu si troufnu trvdit, že nám ušetřili spoustu času, tedy i peněz a hlavně stresu – finanční toky máme přehledně pohromadě a veškeré úkoly i s deadliny také.

Zdravá nemovitost

Kvalitní CRM systém základem efektivity

Ve společnosti Zdravá nemovitost přede mnou stála výzva, jak si poradit se složitým procesem, který se pokusit zjednodušit a zejména zpřehlednit.

Po velkém tápání na začátku, kdy se vyžadoval plně funkční CRM systém pro správu klientů, ovšem do kterého se nebudou investovat peníze (zprvu vypadalo jako nereálný úkol), se nakonec díky Raynetu vše podařilo nad očekávání.

Díky této aplikaci se podařilo dostat všechny klienty a projekty na jedno místo. Dali jsme sbohem excelovským tabulkám a dalším nástrojům a vše dostali do jednoho přehledného systému. Díky dalším funkcím, jako je práce s obchodními případy, se podařilo i aktivněji řídit cash flow a zpracovávat finanční přehledy a reporty.

Pro online prodej produktů jsem nasadili aplikaci Simple shop, díky které prodej nově spuštěného produktu probíhá kompletně online včetně automatických fakturací, párování plateb atd.

Výsledkem tvrdé práce je pro firmu úspora několika desítek tisíc měsíčně za lidské zdroje a zjednodušení práce zaměstnanců, kteří stihnou více práce za mnohem méně času. Podařilo se také díky zjednodušením procesů napříč celou firmou snížit míru stresu a zrychlit komunikaci v týmu.

Reference a spolupráce

Co o spolupráci se mnou říkají klienti

Martin Fördos, COREACT reality

Děkujeme za profesionální služby, důslednost a důkladnost, která nám byla poskytnuta a výborný tah na branku, který je v týmové práci velmi důležitý.

Michal Flachs, Zdravá nemovitost

Využíváme služeb paní Dusové již několik let, vážíme si jejího reálného pohledu na věc a lidského přístupu. Stará se nám o marketing a zefektivnila nám firemní procesy, díky tomu jsme ušetřili některé náklady za chod centrály.

Petr Lisický, Salón Lisien

Pro náš Salon Lisien byla spolupráce s paní Dusovu přínosná v nastavení marketingových činností. Také nám pomohla se na vedení naší společnosti dívat jinak.

KONTAKTNÍ FORMULÁŘ

KONTAKT

PETRA DUSOVÁ, DIS.

+420 734 391 234
INFO@PETRADUSOVA.COM

FAKTURAČNÍ ÚDAJE:

SÍDLO: NETUŠIL 37, RAŠOVICE 285 04
IČ: 75892553 NEJSEM PLÁTCE DPH
FO ZAPSÁNA V ŽIVNOSTENSKÉM REJSTŘÍKU